Jak Kupować ?

1. Szukanie produktu / podgląd koszyka

2. Przeglądanie opisu produktu

3. Kupowanie

4. Koszty / Metody wysyłki

5. Rejestracja osoby fizycznej / firmy - zmiana danych

6. Realizacja zamówienia

1. SZUKANIE PRODUKTU / PODGLĄD KOSZYKA

Wyszukiwarka produktów umieszczona jest w górnej części sklepu, po prawo od menu sklepu.
Wyszukując daną fraze zostajemy przekierowani na stronę z rezultatami wyszukiwania.

fsfoto jak kupowac szukanie

Powyżej wyszukiwarki mamy umieszczony mini-koszyk, który po najechaniu pokazuje zawartość naszych zakupów. Klikając przycisk KOSZYK w rozwiniętym podglądzie lub na ikonkę koszyka wraz z wartością koszyka, zostaniemy przekierowaniu do pełnej wersji koszyka w której możemy korzystać z jego zaawansowanych funkcji takich jak:

  • zmniejszanie / zwiększanie ilości sztuk dla danego produktu, zarówno poprzez przyciski + / - jak i poprzez wpisanie odpowiedniej wartości w pole ILOŚĆ i zatwierdzenie tego przyciskiem Enter
  • informacja o kosztach wysyłki dla aktualnej zawartości koszyka, oczywiście bez wymogu logowania
    w przypadku produktów gabarytowych możliwe jest otrzymanie informacji że koszty wysyłki zostaną wycenione indywidualnie, w takim przypadku obsługa sklepu skontaktuje się z klientem w celu akceptacji kosztów
  • zmiana typu / opcji produktu poprzez przycisk ZMIEŃ / ODŚWIEŻ w produktach zawierających cechy jak Kolor, Typ Żarówki itp.
  • sprawdzenie symulacji zakupu ratalnego dla aktualnej zawartości koszyka
  • po aktywacji lub uruchomieniu kampanii promocyjnej w koszyku można wpisać / zrealizować kod rabatowy uprawniający do odpowiednich bonifikat

Filtrowanie listy produktów. Zarówno wchodząc w daną kategorię produktów lub wyszukując produkty otrzymujemy listę produktów, którą możemy filtrować poprzez cechy przypisane do produktów.

fsfoto jak kupować filtrowanie

W wersji mobilnej prawa kolumna sklepu przenosi się poniżej listy produktów i tam wystepują opcje filtrowania.

Użycie filtra następuje po kliknięciu w jego nazwę lub zaznaczeniu żądanych opcji checkbox-em i wciśnięciu przycisku ZASTOSUJ FILTRY. Usunięcie danego filtra możliwe jest poprzez ponowne kliknięcie w aktywny filtr (oznaczony jest czeronym checkbox-em) na liście lub u góry panelu filtrów po kliknięciu w nazwę grupy zastosowane filtry poniżej opisu Zastosowane Filtry.

Dodatkową funkcją w filtrowaniu jest ukrywanie produktów niedostępnych, po jej zastosowaniu otrzymamy wyniki pokazujące tylko produkty posiadające stan magazynowy powyżej 0.

Powrót na górę strony ->

2. PRZEGLĄDANIE OPISU PRODUKTU

Aby zobaczyć szczegółowy opis produktu musimy wejść w jego kartę produktu poprzez kliknięcie na ikonkę produktu
lub link z jego nazwą w dowolnym miejscu jak lista produktów, banery reklamowe produktów itp.

Jeśli w karcie produktu widzimy na początku galerii ikonek (pod głównym zdjęciem produktu) ikonkę "ZOBACZ FILM" oznacza to że dla tego produtku oprócz innych mediów dostępny jest także do obejrzenia plik video.
Klikając na przycisk otworzy nam się właściwy dla produktu film.

W karcie produktu mamy podane informacje o dostępności produktu, terminie wysyłki, nazwie producenta, gwarancji, cenie brutto. Powinien się tam także znajdować szczegółowy opis produktu. Jeśli brakuje Państwu informacji o danym produkcie prosimy użyć funkcji ZAPYTAJ O PRODUKT. Bezpośrednio ze strony możemy wtedy zadać pytanie obsłudze sklepu dotyczące dokładnie tego produktu.

Poniżej opisu produktu mogą pojawić się listy produktów POWIĄZANYCH tzn. takich które są w jakikolwiek sposób związane z danym produktem oraz lista produktów kupowanych przez innych klientów podczas zakupów produktu, który oglądamy ZAMAWIANE Z TYM PRODUKTEM.

Powrót na górę strony ->

3. KUPOWANIE

Gdy klikniemy przycisk DO KOSZYKA przy danym produkcie, zostanie on dodany do naszego Koszyka.
Po dodaniu produktu do koszyka zostaniemy do niego przekierowani. Jeśli przekierowanie nastąpiło z kategorii produktów lub ze strony opisowej danego produktu w koszyku ujrzymy przycisk KONTYNUUJ ZAKUPY. Po jego kliknięciu powrócimy w poprzednie miejsce.

W koszyku umieszczonym w prawym górnym rogu mamy szybki podgląd na ilość sztuk w nim zgromadzonych oraz wartość koszyka brutto, bez kosztów przesyłki.

Aby zmienić ilość sztuk dla danego produktu lub wybrane cechy produktu jak np. kolor tła musimy przejść do pełnego koszyka, klikając na przycisk KOSZYK w nawigacji lub ikonkę koszyka w szybkim podglądzie koszyka.

Będąc w koszyku możemy aktualizować zawartość tj. zmienić ilość zamawianych pozycji danego produktu poprzez wpisanie żądanej ilości w polu ILOŚĆ, lkliknięcie strzałki odpowiadającej żądanemu działaniu ( + / - ) lub kliknięciu w pole ILOŚĆ - wtedy możemy ręcznie z klawiatury wprowadzić większą ilość np. 23 oraz zatwierdzić klikając ENTER lub przycisk PRZELICZ.

Klikając ikonę ŚMIETNIKA usuwamy daną pozycję z koszyka bez względu na ilość sztuk dla niej przypisanych.

Ponadto w koszyku możemy zmieniać atrybuty produktu typu kolor klikając na przycisk ZMIEŃ / ODŚWIEŻ, znajdującą się obok danej nazwy / cechy.

fsfoto jak kupować opcje koszyk

Jeśli chcemy zamówić aktualny stan Koszyka klikamy przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE, zostaniemy wtedy przekierowani do panelu Rejestracji / Logowania (o ile nie jesteśmy zalogowani wcześniej) lub w przypadku wcześniejszego zalogowania do Realizacji Zamówienia.

UWAGA: Zamówienia można także składać bez zakładania konta / rejestracji. Musimy wtedy także podać wszelkie dane wysyłkowe, rachunkowe w celu realizacji zamówienia. minusem tego typu realizacji zamówienia jest brak wglądu w historię zamówień, nie są one przypisane do żadnego konta. Przy kolejnych zamówieniach będziemy muysieli ponownie wpisać / podać wszelkie dane.

Powrót na górę strony ->

4. KOSZTY / METODY WYSYŁKI

Aby dowiedzieć się jakie będą koszty wysyłki dla produktów, wystarczy dodać je do koszyka. Poniżej zebranych w nim
produktów mamy przedstawioną listę dostępnych metod wysyłek wraz z cenami tj. ceną za wysyłkę oraz oddzielnie zsumowaną ceną za wartość produktów + wysyłkę.

fsfoto jak kupować koszty wysyłki

Powrót na górę strony ->

5. REJESTRACJA OSOBY FIZYCZNEJ / FIRMY. ZMIANA DANYCH.

Podczas zakładania konta w sklepie należy wypełnić dane osobowe / kontaktowe oraz dane dotyczące adresu dostawy. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub w przypadku wypełnienia pól dotyczących faktury
załączana jest faktura.

Przycisk TWOJE KONTO, umiejscowiony u góry strony, przekierowuje do części sklepu w której zalogowany Klient może sprawdzić status swojego zamówienia / zamówień, sprawdzić historię zamówień, dodać nowy adres dostawy, uzupełnić zaktualizować dane osobowe dotyczące konta oraz dodać / zmienić dane do faktury.

Z poziomu strony Twoje Konto możemy także zmienić swoje hasło dostępowe do sklepu.

Dane do faktury można ponadto dodać / uzupełnić podczas składania zamówienia na etapie wyboru formy płatności.

Powrót na górę strony ->


6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Po kliknięciu w koszyku ZAMÓW zostajemy przekierowani do realizacji zamówienia w której możemy wybrać:

METODA WYSYŁKI (jeśli jej nie ma to została użyta domyślna opcja dla wszystkich zamówień)
W zależności od wyboru sposobu wysyłki zostanie automatycznie obliczony jej koszt, uzależniony od
wagi produktów w koszyku. Możemy tutaj także zmienić adres wysyłki, np gdy nasz domyślny adres z rejestracji
jest inny niż ten na który chcielibyśmy otrzymać przesyłkę.

SPOSÓB PŁATNOŚCI - Gotówka przy odbiorze lub Wpłata na konto, Raty itp. Można tutaj także dodać indywidualny komentarz do zamówienia oraz uzupełnić / zmienić dane do faktury.

Musimy zaakceptować REGULAMIN SKLEPU oraz kliknąć KONTYNUUJ i zostaniemy przekierowani
do podsumowania zamówienia.
Mamy tutaj wszystkie wybrane elementy:

  • produkty
  • rodzaj przesyłki
  • adres dostawy
  • dane do faktury
  • sposób płatności

Możemy je edytowac za pomocą linku EDYTUJ aby wprowadzić ewentualne zmiany.

Znajduje się także tutaj suma kwotowa zamówienia wraz z kosztem przesyłki.
Jeśli akceptujemy całość klikamy POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE i w tym momencie zostaje ono złożone.
Możemy jeszcze wydrukować sobie całość zamówienia klikając DRUKUJ.

Po złożeniu zamówienia, gdy jesteśmy zalogowani, możemy sprawdzać historię naszych zamówień
oraz ich aktualny status.

Jeśli zamówienie ma status:

  • OCZEKUJĄCE - zamówienie oczekuje na akceptację
  • RATY OCZEKUJĄCE - zamówienie w systemie ratalnym oczekujące na rozpatrzenie wniosku ratalnego
  • W TRAKCIE REALIZACJI - zamówienie zostało przekazane do realizacji
  • WSTRZYMANE - zamówienie zostało wstrzymane np. z powodu braku wybranego koloru produktu. W przypadku wstrzymanych zamówień następuje kontakt z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu realizacji zamówienia
  • ANULOWANE - zamówienie anulowano
  • Jeśli używamy procesu płatności online CashbillPayU lub Sofort status zamówienia może być adekwatny do aktualnego statusu płatności np. PayU Transakcja Oczekuje, Płatność w toku itp. W przeciągu 10 / 15 minut od dokonania prawidłowej płatności system aktualizuje status płatności i w przypadku poprawnego jej otrzymania zmienia status zamówienia na OCZEKUJĄCE - zamówienia z takim statusem są następnie pobierane automatycznie do realizacji.
    Oznacza to że jeśli zamówienie nie przejdzie prawidłowo etapu płatności online tj. użytkownik nie dokona płatności lub ją przerwie, zamówienie nie będzie pobrane do realizacji. Oczywiście zarówno Klient jak i obsługa sklepu otrzyma odpowiednie emaile informujące o zamówieniu - jednak jego realizacja będzie wstrzymana do momentu wyjaśnienia procedury płatności.

Powrót na górę strony ->

Wstecz