PayU Płatności Online

Payu

PayU to system płatności online, umożliwiający użytkownikom szybkie dokonanie płatności za zakupy. Informacja o przebiegu transakcji jest w czasie rzeczywistym przekazywana do sklepu a czas aktualizacji statusu zamówienia nie przekracza 10 minut. Dzięki płatnościom PayU możesz w bezproblemowy sposób dokonać płatności ze swojego konta bankowego lub *kartą płatniczą.

*Transakcje kartami płatniczymi, ze względów bezpieczeństwa księgowane są w przeciągu 24 godzin.  

Na tą chwilę PayU obsługuje szybkie płatności dla poniższych typów płatności:

Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Alior Sync, Płacę z Nordea, Płać z ING, Przelew z BPH, Płacę z Inteligo, Płacę z Idea Bank, Crédit Agricole e-przelew, mTransfer, MeritumBank Przelew, MultiTransfer, Pekao24Przelew, Płacę z iPKO, Płacę z PBS, Płacę z Eurobankiem, Przelew24 BZWBK, Przelew z CitiHandlowy, Przelew z Deutsche Banku, Przelew z BGŻ, Przelew z Getin Bankiem, Przelew z Kredyt Bankiem, Płacę z Millennium, Przelew z Raiffeisen Bankiem, Przelew z Bankiem Pocztowym

Wszystkie typy płatności poprzez PayU obciążone są dodatkową opłatą PayU w wysokości 5,00 zł.
Suma płatności to opłata PayU + wartość produktów + koszty wysyłki. 

Regulamin usługi Payu - kliknij.

PayU 

Przebieg transkacji.

  1. Po uzupełnieniu koszyka przechodzimy do realizacji zamówienia przyciskiem ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
  2. Następnie wybieramy METODĘ WYSYŁKI a w kolejnym kroku mamy do wyboru METODĘ PŁATNOŚCI.
  3. Na tym etapie wybieramy płatność PayU. 
  4. Kolejny krok to PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA w którym sprawdzamy poprawnośc wszelkich danych oraz zawartości koszyka, po czym zatwierdzamy zamówienie przyciskiem POTWIERDŹ na dole strony.
  5. Zostaniemy przekierowani do serwisu PayU (cała sesja jest szyfrowana w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych) w którym to możemy zalogowac się na swoje konto PayU (jeśli wcześniej je założyliśmy) lub wybrać przycisk PŁACĘ BEZ LOGOWANIA.
  6. Pozostaje sprawdzić poprawność danych przekazanych do systemu PayU oraz wybrać metodę płatności.
  7. Po wybraniu metody płatności zostaniemy przekierowani do strony logowania danego banku, po uzupełnieniu danymi typu login / hasło ukaże się przygotowana / wypełniona płatność do systemu PayU z właściwą kwotą zamówienia oraz własnym identyfikatorem płatności. 
  8. Po dokonaniu zapłaty zostaniemy poproszenni o wylogowanie się i powrócimy do sklepu FsFoto.
  9. Teraz pozostało już tylko sprawdzić status zamówienia, dla posiadających konto w sklepie FsFoto po zalogowaniu - wejście z menu pod logiem TWOJE KONTO > TWOJE ZAMÓWIENIA. 

Oczywiście poprzez PayU można płacić także za zamówienia bez zakładania konta. Nie będzie można jednak wtedy zweryfikować aktualnego statusu zamówienia w sklepie.

W obu przypadkach - dla posiadaczy kont i dla robiących zakupy bez rejestracji - status zamówienia aktualizuje się w przeciągu 10 minut od dokonania transakcji i zamówienia może posiadać następujące statusy:

  • PayU Transakcja Oczekuje - status informuje że transakcja nie została dokończona przez serwis PayU
  • Oczekujące - płatność dokonana prawidłowo / zaakceptowana przez PayU, zamówienie czeka na realizację
  • W Trakcie Realizacji - zamówienie przyjęte do realizacji
  • Anulowane - transakcja odrzucona / porzucona

PayU

Program Ochrony Kupujących

Payu Program Ochrony Kupujących

Zakupy w Internecie poza wygodą, szybkością i bezpieczeństwem płacenia powinny zagwarantować e-klientom przyjemność kupowania. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom przygotowaliśmy Program Ochrony Kupujących
(w skrócie POK)
:

  • usługa obejmuje wszystkie sklepy (partnerów) współpracujące z PayU
  • z POK mogą skorzystać wszyscy użytkownicy sieci, którzy zapłacili za dany towar kontem PayU lub też zarejestrowali się na www.payu.pl zgodnie z informacją zawartą w podsumowaniu płatności, bezpośrednio po dokonaniu tej płatności

Na czym polega POK ?

Z Programu Ochrony Kupujących można skorzystać w przypadku, gdy:

  • przedmiot, za który zapłaciłeś do Ciebie nie trafi
  • zakupiony towar znacznie różni się od opisanego w ofercie

Program Ochrony Kupujących pozwala odzyskać nawet do 10 000 PLN!

  • w przypadku, gdy nie otrzymasz towaru przysługuje Ci zwrot w wysokości 100% jego ceny
  • w sytuacji kiedy przedmiot znacząco odbiega od opisu odzyskasz 50% zapłaconej kwoty
  • dodatkowo zapewniamy zwrot kosztów przesyłki do 100 PLN

Wstecz